7 Şubat 2009 Cumartesi

Heykeli dikilecek adam



Gece gece bakın ne duydum :

Lakers Radmanovic'i Bobcats'e göndererek karşılığında Adam Morrison ve Shannon Brown'ı almış !

Yahu eğer şu muhabbet doğruysa , Gasol vurgununun ardından şu işe de imzasını atan Mitch Kupchak'ın heykelini diksinler arkadaş L.A'de her yere.

Morrison benim için draft edildiği günden beri hep '' açılmamış kutu '' niteliğindeydi. Nitekim o draft olmadan hemen önce Gonzaga formasıyla NCAA'de fırtınalar estiriyordu ve onu yakinen takip eden biri olarak oldukça umutluydum. (O zamanlar şimdiki gibi işin gücün telaşenin arasında kaybolmamıştık , ciddi ciddi basketbolla ilgileniyorduk yani :) Okuyor , yazıyor , anlatıyor , yorumluyor elimizden ne geliyorsa yapıyorduk vesselam ... Şimdi mi ? Sormayın :( ) Lakin NBA'de aynı şey olmadı ve Morrison'un ismini sakatlıkları ve berber sonrası geyikleri dışında pek de duymadık.

Şimdi '' ümit var '' durumu ortaya çıktı. Keza o artık Lakers gibi bir takımın formasını giyecek ve Phil Jackson'un koçluğunda olacak. PJ'in en sıradan bir oyuncuya bile ne denli büyük formalar giydirdiğini yıllar yılı bilmeyen yoktur herhalde.

Bence sıkı iş , Lakers karşılığında ne olursa olsun Radmanovic'ten kurtulduğuna bile sevinse yeter :) Hele ki karşılığı tutması durumunda ortalığı kasıp kavurabilecek bir Morrison ise aman sabahlar olmasın. Hani o takımda Kobe , Odom , Gasol falan varken herhalde çıkıp Morrison çok da göze batan rakamlar elde etmeyecektir , ancak iyi bir Morrison'un Radmanovic'ten çok çok daha iyi bir forvet olabileceği kesin.

Diyorum ya , heykeli dikilecek adam bu Kupchak.

Bugün uzun bir uçuş yapmış olmam sebebiyle SLAM'in yeni sayısını uzun uzadıya okuma fırsatı yakaladım. Murat KOSOVA'nın Suns (ve dolayısıyla Steve Kerr ) ile ilgili yazısı muazzamdı. Okurken hem güldüm , hem düşündüm , o derece yani.

Steve Kerr'ün akıllara zarar GM'lik macerasını bu denli güzel kaleme almışsın ya , ne diyeyim eline sağlık Murat abi.

Şimdi Kupchak'ın tarih boyunca diğer NBA takımlarına attığı kazıkların kaleme alınmasını sabırsızlıkla bekliyorum.

Herif harbiden büyük tokatçı be kardeşim ! :)

Hiç yorum yok: