3 Ocak 2012 Salı

Gecenin tahminleri ( 3 Ocak '11 )


Houston Rockets @ Los Angeles Lakers


Lakers Bynum'un dönüşüyle kendine geldi. Bynum'un yokluğu sebebiyle sezona biraz sönük başlamışlardı. Bynum döndü, son maçta şut yüzdesi düşen Kobe içinse koç Mike Brown ona olan güvenini belirten sözler sarfetti ve bir nevi kredisini tazelemiş oldu. Staples Center'da oynanan son 11 maçın 9'unu, ve son 3 maçın 3'ünü kazanan Lakers için tam anlamıyla hedef maç. Rockets'i de mağlup ederek ümit ettikleri yükselişi göstermek isteyeceklerdir. Kobe-Metta(Artest)-Gasol-Bynum dörtlüsüne Rockets karşısında güveniyorum. Kyle Lowry'nin son maçta yaptığı kariyer asist rekoru olan 18 bugün biraz iddialı bir bahis açılmasına sebep olmuş. Lakers deplasmanında 12 assist yapabileceğini zannetmiyorum.

  • Lakers kazanır W
  • Kyle Lowry under 11.5 assist W


Atlanta Hawks @ Chicago Bulls

Hawks dün gece beklediğim sürprizi Heat'e yaptı ve namağlup doğu şampiyonunu deplasmanda bozguna uğrattı. T-Mac başta olmak üzere benchteki oyunculardan son derece önemli katkı almalarının yanısıra oyun kurucu Jeff Teague de bekleneni vermeye başladı. Açıkçası Hawks'ın gerçek potansiyelini sahaya yansıtması durumunda Doğu'da finale kadar gidebilecek bir takım olduğunu düşünüyorum. Yeter ki savunma dirençlerini üst seviyede tutsunlar.

Bu maç için 9.5'luk handikap bana yüksek geldi. Bulls'un dinlenmiş olması dışında farklı bir handikap yok benim nazarımda. Atlanta ekibi Heat'e yaptığı bence sürprizden sayılmayacak sürprizi Bulls'a da yapabilir. Bulls'un kazanacağını düşünüyorum ama bu denli kolay olmayacak gibime geliyor. 40 sayılık Grizzlies galibiyeti bu rakamı şişirmiş olabilir ama o maçta Grizzlies'in en büyük kozu Randolph'u maç içerisinde sakatlıkla kaybettiğini unutmamalı. Bu biraz daha vitrin maçı, çok fark olmaz diye düşünüyorum.

Maç gece 03.00'te CNN Türk'te.

  • Hawks +9.5 W

NCAA'den


Louisville'in deplasmanda -7 handikabı kapatması muhtemel. ML bahsi değerli. Maryland de iç sahada Cornell'e sürpriz imkanı tanımayacaktır.

  • Louisville ML W
  • Maryland ML W

Hiç yorum yok: