2 Kasım 2008 Pazar

Ooo gelenlere bakın


2 günlük yoğun iş maratonundan sonra nihayet eve dönüp '' ne var ne yok '' diye şöyle bir bakayım dedim. Enteresan haberler var.

Anıl'ın salsabasket blogunu okurken '' Traktör geliyor '' gibisinden birşeyler okudum. '' Yok canım değildir '' falan demeye kalmadı ki yanılmadığımı gördüm. Evet , en son olarak Cleveland formasıyla NBA'de gördüğümüz , daha sonra da İspanya ikinci liginde kariyerine devam ettiğini öğrendiğimiz Traktör lakaplı Robert Traylor TBL takımlarından Kepez Belediyesiyle anlaşmış.

Bilenler bilir Traylor'u , bilmeyenler için de şu iki anekdota değinsek yeterlidir :

- 1998 Yılında 6. sıradan Dallas Mavericks tarafından Draft edildi. Dirk Nowitzki karşılığında Milwaukee Bucks'a gönderildi aynı dönemde :)

- 2.03 boyunda , bildiğim en son ağırlığı 130 kilo civarlarında.


Hoşgeldin traktör , seni çıplak gözle izlemek keyifli olacak ;)

Gel gelelim '' yok artık '' dedirten ikinci habere.

Zamanında Tekelspor'un iç sahası olan ( Ümraniye Haldun Alagaş Spor kompleksi ) civarlarında ikamet etmemiz sebebiyle Anıl'la (www.salsabasket.net) hiç bir Tekel maçını kaçırmazdık. Tekel tuttuğumuz takım gibi olmuştu TBL'de.

İşte o Tekel, son sezonlarından birinde aylarca yabancısız oynayıp '' kesin düşecek '' denilecek seviyeye gelmiş , sonraları son bir hamleyle takıma bir hareketlilik kazandırmak üzere yabancı oyuncu transferleri yapmıştı.İşte bu transferlerinden biriydi James Butler. Onu ilk kez koridorda gördüğümde şaşırıp kalmıştım keza irilikten öte şişman ve yağlıydı. Sonraları fit oldu orası ayrı :)

Enteresandı , onca fiziksel dezavantajına rağmen inanılmaz mücadele ediyordu. Tabi dibe vurup yükselişe geçmiş , artık bizim takımımız gibi olmuş diyebileceğimiz bir takımın ve oyuncularının bu mücadelesi de bizi epey heyecanlandırıyordu. Hele bir Darüşşafaka maçı var ki sormayın :)


Butler'ın en dikkat çeken yönü dev gibi cüssesine rağmen inanılmaz yumuşak bir bileğe sahip olmasıydı. Hala şaşırırım koskoca kollardan şak diye düşen o bileğe. Anıl belirtmiş , ben de tekrarlayayım ; Bu yıl TBL'de onu izlerken bu ayrıntıya dikkat edin , bana hak vereceksiniz.

Maziye dalmışken esas ayrıntıyı unuttuk tabi. Butler BJK Cola Turka'yla anlaşmış. Giden Stojanovic'in yerine İspanya beşinci liginde mücadele eden Butler'ı getirmişiz. Şaştım kaldım vallahi. Neler göreceğiz bakalım.

Her iki isim de lige büyük renk katacak ama , bundan eminim ;)

Hiç yorum yok: