28 Mart 2013 Perşembe

Seveni çok; Shane Battier



27 maçlık galibiyet serisi Chicago'da sona eren Miami Heat'in renkli isimlerinden Shane Battier, bir süredir sürdürdüğü geleneği devam ettirdi ve 10 dakikasını Twitter'dan kendisine yöneltilecek ilk 10 soruyu yanıtlamaya ayırdı. NBA'in en sevilen oyuncularından biri olunca 10 sorunun gelmesi bir dakikadan biraz daha fazla sürdü haliyle. Aynı zamanda basketbol oynadığım her an idol bildiğim Battier, samimiyetini yine esirgemedi. Ortaya da ilginç cevaplar çıktı, derleyip yazayım istedim. Baştan belirteyim, buraya dokuz tanesini yazacağım. Burada yazmadığım soru alakasız bir şey, kayda değer görmediğim için onu dahil etmedim.

İşte Battier'ın sevenleriyle yaptığı sanal soru-cevap'tan ilginç kesitler:

S: Galibiyet serisi boyunca favorim dediğin an?
C: İlk galibiyet sonrası yaptığımız Super Bowl partisi... Efsaneydi.

S: Chris Collins'in NWU kariyeri için öngörülerin neler?
C: Bence harika işler başaracak. Onun için ve NU için (Northwestern University) heyecanlıyım.

S: Deplasmanlarda boş zamanlarında neler yapıyorsun?
C: Yiyorum. En iyi restorana gidip yemek yemeyi ve farklı restoranlarda yeni bir şeyler denemeyi seviyorum.

S: Takım oyuncuları hakkında bizim bilmediğimiz bir şey?
C: Var. Mesela Joel Anhtony'e Doktor lakabı taktık.

S: Futbolla ilgili misin?
C: Evet, güzel bir oyun. Milli takımın maçını izledim, güzel bir geri dönüştü.

S: NBA'de ne kadar daha oynayacaksın sence?
C: Fazla değil. Bu yüzden mümkün olduğunca tadını çıkarmaya çalışıyorum.

S: Favori sanatçı ve şarkı?
C: Bu aralar Black Keys, Mumford.

S: Bir birey olarak hayatındaki örnek isim, oyuncu değil ama.
C: Babam.

S: Anlamlı bir hayat için üç kural söylesen neler söylerdin?
C: Etrafınızı iyi insanlarla doldurun. Daha fazla gülün. Daha çok çalışıp daha sert oynayın.






Hiç yorum yok: