31 Ekim 2009 Cumartesi

Maskeli kahraman sahnede


Maskeli kahramanımız dün sahadaydı. İdmanda yüzüne aldığı darbeden ötürü 2 hafta boyunca bu maskeyle sahaya çıkacak genç oyuncumuz.
Yeni sezondaki ilk resmi maçına çıkan Ersan için bu bir fırsat maçıydı. Keza yeniden yapılanan ve gençlerin büyük önem teşkil ettiği Bucks'ta müthiş bir ilk 5 rekabeti var. Sezon açılışında Sixers'a karşı 99-86 kaybettikleri maçta Ersan 18 dakika süre aldı ve bu süreye 11 sayı 4 ribaund ve 1 assist sığdırdı.
Ersan'ın maç öncesinde basına yaptığı açıklamayı hayli iddialı gördüm : ''Antrenör Skiles, henüz daha oyuncuları deneme aşamasında. Kafasındaki ilk beşe karar vermiş değil. Ben de NBA'e geri dönmemin ardından takıma alışmaya çalışıyorum. Normal sezonun ortasına kadar takım iyice oturmuş olur ve ben de ilk beşin değişmezi olurum''
İdmanda o dirseği muhtemelen Warrick'ten falan yemiştir diye düşünmeye başladım ben bu demeci okuduktan sonra.
NBA Günlüğünde de değineceğiz ama ayrı bir parafı da hak etmesi açısından burada da değinelim ; Bucks'ın genç oyun kurucusu Jennings dün Triple Double'ın kapısından döndü. 18 sayı 9 ribaund 9 assist.

Hiç yorum yok: