1 Ağustos 2009 Cumartesi

Bowen serbest



38 yaşında ama hala talipleri çok.

Bucks'a takas edilen Bruce Bowen , twitter sayfasından duyurdu : Uçaktan iner inmez Christimas'ta Milwaukee'de olmayacağımı anlamıştım zaten !

Kontratının satın alınması yoluyla bugün itibarıyle de Bucks'tan ayrıldı veteran oyuncu.

Yeni talipler Orlando , Cleveland , Boston ve San Antonio.

Bowen'ın şu takımlar gibi taliplerle boşta olması , Bucks gibi amaçsız bir takımda aktif olarak oynamasından daha iyidir. Onu Bucks'a hiç yakıştıramamıştım zaten.

Benim için özel bir oyuncu sınıfıdır , kısaları itinayla savunup 3 sayı çizgisinden affetmeyen tipler. Eğer Kobe Bryant , Lebron James , Dwyane Wade gibi tipleri durdurabilecek ya da en azından yavaşlatabilecek bir oyuncunuz var ise , ve bu adam sürpriz anlarda sürpriz çıkışlarla skor da üretebiliyorsa şampiyonluk gücüne erişme hususunda gerekli önemli parçalardan birine sahipsiniz demektir.

Sırf bu düşüncem yüzünden oldum olası Bruce Bowen , Shane Battier gibi oyuncuları çok beğenmişimdir.

Zaten onlar da maç başına 20-25 atan tiplerin kadro dışı kaldıkları Dream Team organizasyonunda sırf bu '' özel '' -likleri sayesinde yer almayı başarmışlardır.


Velhasılkelam ; Bowen'la ilgilenen 4 takım da şampiyonluğun ciddi adayı takımlar. Hangisiyle anlaşacağının pek önemi yok , Bowen yakıştığı bir takıma gidecek ya da klasikleşen 12 numaralı Spurs formasına yeniden kavuşacak.

Ortalıkta Spurs'e döneceği konuşuluyor ama içimden bir ses '' Magic'le anlaşacak '' diyor. Tamamen hissi bir durum , onu da belirteyim.

Güzel de olur Magic'e giderse, hakikaten çok sıkı kadro olurlar.

İnanın bana Boozer'ın nereye gideceğinden bile daha çok merak ediyorum Bowen'ın akıbetini.

Hiç yorum yok: