4 Ağustos 2009 Salı

Olympiacos çıldırmış olmalı



Şimdi de kancayı Allen Iverson'a takmışlar. Basketworld.it sitesinin haberine göre yunan ekibi Ivy'e 2 yıl için 10 milyon dolarlık bir kontrat sunacak.


Kobe'yi Lebron'u getiremezler ama NBA takımlarının '' sadece seyirci çeksin diye '' yıllık maksimum 3-5 milyon dolara kıyıp getirmeyi planladıkları Iverson'u getirmek şu anki manzarada gayet mümkün. Ha tabi , Ivy bunu ister mi bilemiyoruz ama şu an eğer hala parayı , kontratı ve bitmek bilmeyen egolarını düşünüyorsa bu teklife evet demesi beni pek de şaşırtmaz.


Çok da verimli bir ilişki olur. Ivy gelir , tüm Avrupa'da basketbol ilahı muamelesi görür , tatmin olur tatmin olur tatmin olur ... Parasını alır oturur . Ayrıca o mental olarak bitmiş bile olsa , sırf fundamentali ve hızıyla burada gene maç başına 30-10 gibi istatistikleri gözü kapalı yapar , Olympiacos da verdiği paranın karşılığını almış olur.


Açık olmak gerekirse ; şu an mantıklı bir yorum mu yapıyorum yoksa duygusal olarak '' Gitsin gitsin '' gazıyla bir şeyler mi söylüyorum inanın ben de bilmiyorum.

Sonradan eklenen not : Gitsin gitsin.

Sonradan eklenen not # 2 : Bu Olympiacos bir bomba patlatacak. Lee , Robinson şimdi de Iverson. Gelene geçene kancayı takıp 10'ar 10'ar milyonları basıyorlarsa o parayı bir şekilde gözden çıkarmışlar ve bir yıldız getirmeye çoktan karar vermişler demektir. Adı Iverson mu olur Lee mi olur bilmiyorum ama seneye gene bir NBA oyuncusunu Olympiacos'ta izleyeceğiz gibime geliyor.

Hiç yorum yok: