4 Ağustos 2009 Salı

NBA Gündemi - 4 Ağustos '09





- Bobcats guardı D.J Augustin '' Doğup büyüdüğüm ve bildiğim her şeyi öğrendiğim yer '' dediği New Orleans'a katılımı ücretsiz bir basketbol kampı açtı.



- Marca.com'a göre Ricky Rubio bugüne dek kendisine gelen en sağlam '' Avrupa'lı '' teklif olan Olympiacos'u reddetti.



- Bir diğer İspanyol Rudy Fernandez sitesinden seslendi : Tatilin ardından şimdi yine milli takım zamanı. Hedefimize ulaşmak için çalışmanın vakti geldi ; Polonya'daki Avrupa şampiyonasında altın madalyayı almak istiyoruz. Her yıl olduğu gibi yine takım olarak Cadiz'deyiz , ve yine her zaman olduğu gibi saha dışında da takımız. Sıkı çalışmaya devam edersek altını alabileceğimize inanıyorum. Hasta olarak geçirdiğim bir kaç günün ardından yine %100 performansla geri döndüm. Yeniden idmanlar ve fizik çalışmaları yapıyoruz. İstediğim tek şey 1 aydan kısa bir sürede bizi hedefe götürebilecek potansiyele ulaşmak.



- NBA'e dönme planları yapan Troy Hudson şu sıralar Howard Pulley League diye bir tabakada mücadelesine devam ediyor. Hatta bir takıma sponsorluk dahi yapıyor.



- Wolves'la 3 yıllık 7 milyon dolara anlaşan Ryan Hollins'in kontratını Mavericks'in karşılayıp karşılamayacağı düşünülürken çılgın patron Twitter'dan bombayı patlattı : Ryan'ı tebrik ediyorum. Umarım Wolves'ta başarılı olur.



- Aynı Mavericks şu sıra James Singleton'u yeniden takıma getirme planları yapıyor.



- Twitter'dan sızmalara devam. Royal Ivey '' Philly'e dönüyorum !!! '' yazınca , Sixers'la anlaştığı haberleri de doğrulanmış oldu diyebilirim. Anlaşma 1 yıllık.



- Mevzu nedir tam anlamadım ama Internet'te domain sahibi olma hususunda baya aktif bir profil çizen Mark Madsen'a sağlam bir ihale kalmışa benziyor. Hacker'ın biri eBay gibi domain'leri hackleyip katakulliyle Madsen'a geri satmış gibi mi göstermiş bir şeyler olmuş ama tam anlamadım. Netleşince paylaşacağım.



- Florida'daki Arena'ya '' Amway '' demeye devam. 4 yıllık anlaşma , bedel 40 milyon.



- DeShawn Stevenson döktürdü : Gilbert %70'le oynarsa bir sürü maç kazanırız. Kapasitesi %80'lerdeyse Doğu'nun en iyisi oluruz. %100 kapasiteyle oynarsa şampiyon oluruz. Aslında Gilbert'ın üstünde bu şekilde baskı kurmak istemem , neticede adamımdır , takımdaki en iyi dostlarımdan biridir. Ancak bu bir baskı değil , onu iyi tanıyorum , %100 kapasiteyle oynadığında neler yapabileceğini biliyorum. ''



-

Hiç yorum yok: