8 Ağustos 2009 Cumartesi

Big Ben geri döndü


Detroit Pistons , 1 yıllığı 1.3 milyon USD karşılığı eski oyuncusu Ben Wallace'la anlaştı.


Yıllar önce takımdan tam 60 milyon dolarlık bir sözleşmenin altına imza atarak ayrılan Wallace , aynı takıma geri dönüyor ancak ne Pistons eski Pistons , ne de Big Ben eski Big Ben...


O artık uzun rotasyonuna eklenen bir back-up'tan ibaret. Oysa ki biz onu bu formayla '' Yılın savunmacısı '' , '' All-Star '' gibi unvanlarda izlemiştik.


Her neyse , dün dündür bugün bugün...


Ucuz olması açısından yerinde bir hamle denebilir. Big Ben'in basketbolu bıraktığı söyleniyordu. Sanırım son şansını bugüne dek sahip olduğu her şeyi elde ettiği Detroit'te deneyecek. Alevlenip palazlandığı bu yer , onun küllerinden doğduğu ya da tamamıyla sönüp gittiği yer olacak.


***
Welcome back Big Ben...


The Palace'dakiler de böyle diyecek mi merak ediyorum.

Hiç yorum yok: