27 Haziran 2009 Cumartesi

Yuh !!!



Öncelikle bu post için resim ararken google images'e arama kriteri teşkil edecek sözcük olarak yazdıklarımı sıralasam , herhalde ne anlatmak istediğimi büyük ölçüde sizlere ifade etmiş bulunurum :


'' Rezalet ''

'' TV Rezaleti ''

'' Yuh ''
'' Allah belanızı versin ''

Evet abartmıyorum , espri falan değil ciddi ciddi yazdım bunları. İnanmayana print screen itinayla gönderirim.


Ulan konuşmayayım konuşmayayım diyorum ama bu kadar da olmaz ki.

Şu memlekette TV'ye tam anlamıyla topyekün bir biçimde alet etmediğimiz , rant uğruna .iç etmediğimiz bir tek din ve hatta dinler kalmıştı , onu da yüce yapımcı Seyhan Soylu ( hatırlamayanlar için sisi desem ?) yapıyor sağolsun.


Bir ( ya da 10 da olabilir tam hatırlamıyorum ) ateist yarışmacı olarak programa katılacak , bir budist , bir rahip , bir imam , kısacası her dinin bir din adamı bu uyanığı kendi dinine ikna etmeye çalışacak. İkna olan yarışmacı o dinin merkezine , ( örneğin katolik olursa Roma'ya ) ücretsiz gönderilecek.


Şimdi neresinden başlayayım siz söyleyin. En basidinden ateist bile hangi dine ikna olursa olsun , kendi inandığı şeyden reyting uğruna vazgeçecek ya da vazgeçiyormuş gibi yapacak. Diğer din adamlarının kutsal vecibelerini , üzerlerinde taşıdıkları sorumluluğu anlatmaya dilim varmıyor.


Nedir amaç , oturun düşünün. Bu milletin artık medya bazında her atılan zokayı yutmadığına inanıyor ve hatta ümit ediyorum.


Fazlasıyla karşıyım şu programın yayına sunulmasına , hatta gerekirse bir şekilde zor kullanılarak bunun engellenmesi taraftarıyım ama yayınlanmasında da bir hayır olacağı umudunu taşımıyor da değilim.


Kendi inandığım dinin Allah'ına mübarek günde el açıyor ve dua ediyorum ; bu iş öyle bir yüzlerine gözlerine bulaşsın , insanlara öyle bir rezil olsunlar ki , bunlar gibi kutsal bilinçten yoksun ve hatta kutsal bilince düşman kimselerin tek bir lafına 1 kuruş itimat edilmesin bundan sonra.


Benim olaya yorumum ve yaklaşımım biraz duygusal oldu ; mantıklı bir şeyler arayanlara Engin Ardıç'ın bugünkü yazısını şiddetle tavsiye ediyorum. Bir kez olsun okuyun , 2-3 dakikanızı alır bir şey de kaybetmezsiniz.


Benim değinmeye bile tiksindiğim detaylar var , buyrun buradan :




Hiç yorum yok: