27 Haziran 2009 Cumartesi

Ha şöylee ..


Doc Rivers açıkladı : '' Rondo hiç bir yere gitmiyor. ''
Deneyimli coach son dönemde adı takas dedikodularına karışan Rajon Rondo için Rivers, "Bu takımı ve oyuncuları beğeniyorum. Rondo'ya karşı dürüst oldum ve kendisiyle konuştum. Söylentileri önemsememesini ve sadece yeni sezonu düşünmesini istedim. Onun üzerinde çok fazla baskı olduğu gerçek. Benim Rondo ile hiçbir sorunum bulunmuyor" açıklamalarında bulundu.
Ha şöyle yahu ... Nedir yani , bu çocuk vardı takımın PG mevkiisinde Celtics finalde Lakers'ı devirirken. Oyunu kaldırıp kaldırıp şut atan Eddie House kurmuyordu. Ya da Rondo'nun gitmesi durumunda dümende o yere göğe sığmayan Stephon Marbury olmayacak.
Yersiz ve tuhaf gelmişti bana Rondo'nun vitrine konulması. Karşılığı her ne olursa olsun şu aşamada Celtics'ten kopması ona ve Celtics'e kaybettirecek bir hamle olacaktır diye düşünüyorum. Rivers'ın bu açıklaması olaya son noktayı koyar mı bilemiyorum , lakin muazzam bir steal'den daha fazlasıdır benim gözümde Rondo. Bu açıklamaya kendisi ve Celtics adına sevindim.

Hiç yorum yok: