17 Mart 2009 Salı

Günün anekdotu (17-03-09)

Shaquille O'Neal ...
Ligin aktif oyuncular içerisinde en yaşlı beşinci oyuncusu.

Ancak o , geride kalan o dev kariyere rağmen NBA'in en yaşlı beşinci aktif oyuncusundan beklenenden çok daha fazlasını , saha dışında da yapıyor.

Superman boş günlerinde US Airways Center'a gidiyor ve bireysel idmanlar yapıyor , serbest atış çalışıyor. Bunun haricinde Jared Dudley diyeti yapıyor ; Etten uzak duruyor , 3 beyazdan ( un-şeker-tuz ve hatta bunun dördüncüsü de var da söylemeyeyim şimdi , bir çok NBA oyuncusu kullanıyor anlarsınız ya işte :) ) , Fast food ve kolayı da defterden silmiş.

'' I'm in shape '' diyor Shaq-fu.

Bu yaşta , geride kalan bu dev kariyere rağmen hala Suns'ı play-off'a taşımak isteyenlerin en önünde gitmek için her şeyi yapıyor Shaq.

Başarıyor da.

37'lik Shaq'in konuyla ilgili yorumu da evlere şenlik : '' 40'ıma kadar yolu var , o güne dek büyük rakamlara imza atacağımı söyleyebilirim. Her türlü tempoda oynayabiliyorum. Bu benim yaşımdaki biri için zor. Heat'ten gittiğimde Miami'de kalan herkes benim bittiğimi düşünüyordu. Ama ben sakatlıklara takılıp kalan türde bir oyuncu değilim. Bir kere sakatlandım ,hepsi bu der ve ne yapacağıma bakarım. Milletin ağzı torba değil ki büzesin , ağzı olan konuşuyor işte. Geçen yıl bir sakatlık geçirdim , Nellie ( Suns kondisyoneri ) ve diğerleri sakatlığımı iyileştirmemde bana yardımcı oldular. Şimdi geri döndüm , tam anlamıyla hazırım ''

Hiç yorum yok: