14 Nisan 2016 Perşembe

Kobe Bryant'ın veda konuşması




Kobe Bryant'ın veda konuşmasının Türkçe çevirisi...



''Vay be... 
Arkadaşlar...
20 yılın nasıl geçip gittiğini hala anlayabilmiş değilim. Bu çılgınca bir şey... Kesinlikle çılgınca bir şey... 

Burada, bu sahada bu sezonki yolculuğumuzda bizimle olduğunuz için sizlere takım arkadaşlarımla birlikte teşekkür ediyorum. İniş çıkışlarımız oldu ancak en önemli şey şu ki biz hep birlikte kaldık. 

Ben ölümüne bir Lakers taraftarı olarak büyüdüm. Burada oynayan her oyuncunun yaptığı her şeyi biliyordum. Draft edilip bu organizasyona takas edilmek ve burada 20 yıl geçirmek... Bundan daha iyi bir şey yazılamaz.

Bu şampiyonluklarla ilgili bir şey değil, bu düşüşteki yıllarımızla ilgili bir şeydi. Doğru olanı yaptık ve şampiyonluklarımızı kazandık. Şu an yapabileceğim tek şey size tüm desteğiniz için teşekkür etmek. Desteğiniz için, motivasyonunuz için, bizlere verdiğiniz ilham için çok teşekkürler.

Bütün gece boyunca beni şaşırtan şey, geride kalan 20 yıl boyunca benden pas isteyenlerin bugün gece boyunca bana ''Pas atma, pas atma'' diye bağırıyor olmalarıydı (gülüyor). Bu çok güzeldi. Sona erdiğine inanamıyorum. Sizler gerçekten, gerçekten çok güzelsiniz. Kalbimin en derinliklerinden hepinize çok teşekkürler. Sizi çok seviyorum.

Ailem... Yaptığınız tüm fedakarlık için, siz aileme çok teşekkür ediyorum. Antrenmanlarda ve salonda harcadığım tüm zaman boyunca Vanessa ailemi koruyup kolladı. Vanessa, sana yeteri kadar teşekkür edemem, ne kadar teşekkür etsem azdır. Kalbimin en derininden; çok ama çok teşekkürler. 

Ne söyleyebilirim ki? Mamba kaçar...''

Hiç yorum yok: