4 Mayıs 2012 Cuma

Yeni takımım ; Brooklyn Nets


Beklenen gün geldi ve New Jersey Nets, resmen Brooklyn Nets oldu. Resimde Brooklyn Nets'in yeni logosunu ve renklerini görüyorsunuz. Evet, NBA'in tek renksiz takımı olacak Nets.Keza renk olarak siyah-beyaz ikilisini seçtiler.Ortaya da biraz retro kalmakla birlikte böyle bir görüntü çıktı.Lisanslı ürünlerini sabırsızlıkla bekliyorum,eminim ilginç olacak.

Özellikle benim gibi Beşiktaş'lı ve Deron Williams hayranıysanız,onu yeniden siyah beyaz formayla izlemenin ne denli heyecan verici olacağını anlayabilirsiniz.

Nets'le ilgili de söylentiler erkenden baş göstermiş durumda. Geçtiğimiz günlerde Andrei Kirilenko'nun 3 yıllık kontrat imzalayacağına dair söylentiler çıktı.Hala doğrulanmış ya da yalanlanmış olmamakla birlikte kuvvetli bir söylenti olma niteliğini hala koruyor bu ihtimal.

D-Will & AK47 ikilisini bir arada düşününce benim aklıma ister istemez Jazz'in bir kaç sezon önceki play-off günleri geldi.Şu an boşta olan Mehmet OKUR'un da New York'ta bir evi olduğunu anımsayıp kendisine '' Jazz triosu geri döner mi,bakarsınız Sloan da gelir? '' diye sordum. '' Olabilir. '' dedi.

NBA'de takım tutabilen biri olamadım hiç,ancak Nets şimdilerde favorim oldu.Olur da Mehmet de oraya giderse, o vakit 2000'lerin başındaki Pistons furyamın ardından yeniden bir NBA takımını tutmanın vakti geldi demektir.

Hiç yorum yok: