1 Aralık 2008 Pazartesi

Yorumsuz

Bazı insanlar vardır hani , tanıyınca dersiniz '' Herkes onun gibi olsaydı , dünya cennete dönerdi '' diye.

Bunu basketbola uyarlayacak olursak , daha doğrusu Türk Basketboluna uyarlayacak olursak herhalde '' Herkes Harun Erdenay gibi olsaydı ... '' diye başlayan bir cümle kurardık.

Yeteneği zinhar tartışılmaz , oraya hiç değinmiyorum bile.

Ama o efendilik , tevazu , babacan tavır , ağırlık ... Kelimelere sığmayacak o eşsiz ruh ...

Şimdi havasından geçilmeyen yeni yetmeleri görünce gülmekten gözlerim doluyor !

Ağlanacak hale gülüyoruz vesselam.

Para ve şöhretin insan enaniyetini dehlemesinden nefret ediyorum. Eminim kimseye de sempatik gelmiyordur bu durum.

Malesef memleketin her safında olduğu gibi basketbol camiası altında da bir çok '' Buldumcuğumuz '' var.

Ben sadece gülüyorum , ağlanası o hallere.

Bir de özlüyorum , Harun'ları , Orhun'ları ...

Hiç yorum yok: