30 Temmuz 2015 Perşembe

'Ben ne evleneceğim ya? Bu evlensin!'


Yaklaşık 2 yıl kadar önce; en yakın arkadaşlarımdan birine düğün davetiyemi verdiğimde adam bana ''Ulan satırı yemişsin, bir de düğününe çağırıyorsun'' demişti.

Bu arkadaş Mikhail Prokhorov'un kendisi olmasa da kafa ve mantalite olarak aynı yapıdalar denebilir.

Brooklyn Nets'in çılgın sahibi Prokhorov; 5 yıl önce verdiği bir söz yüzünden 'satırı yemek' üzere. Rus milyarder bugünlerde, 2010 yılında ''Nets, 2015'e kadar bir şampiyonluk kazanammazsa kendimi evlenerek cezalandıracağım'' diyerek verdiği sözü tutmanın telaşını yaşamakla meşgul.

Rusya'nın en zengini olarak bilinen Prokhorov, o dönemde adı New Jersey Nets olan kulübün taraftarlarına verdiği sözün arkasına neyse ki şu ilaveleri yapmış: ''Evleneceğim kadın güzel, zeki, seksi ve iyi borscht (Rus kökenli bir çeşit sebze çorbası) yapıyor olmalı!''

(BONUS: Şanslı yengemizin ''O para benim arabamın mazotuna yeter mi ki? Sanmıyorum yeteceğini..'' deme şansı yok. Forbes verilerine göre 2012'de Rusya Devlet Başkanlığı için Vladimir Putin'e rakip olup %8 oy alan Prokhorov'un toplam serveti 8.7 milyar dolar dolaylarında.)


Nets geçen yıl sezona 16-23'le başladığında Prokhorov'un listesindeki gacılar ellerini ovuşturmaya başlamıştı bile. Her ne kadar Nets daha sonra toparlanıp 8. sıradan da olsa Play-Off'a katılmayı başarsa da ilk turda Atlanta Hawks, Prokhorov'un evlilik celbini Rus milyarderin adresine postalamıştı.

Prokhorov takımın internet sitesine bir görüntülü mesaj bıraktı ve Nets'in off-season hamlelerinin yanı sıra evlilik durumuyla ilgili bilgi verdi: ''Değişmeyen bir şey var ve bu konuda hata istemiyorum. Kazanmak için buradayız ve bizi destekleyen sizlerle birlikte yapabileceğimiz her şeyi yapacağız.''



''Ve bir şey daha... Bana 5 yıla kadar şampiyon olamazsak evleneceğime dair verdiğim sözü hatırlatabilirsiniz. Üzülerek söylüyorum ki o 5 yıl doldu. Ve şunu söylemekten de mutlu duyuyorum ki NBA Komisyoneri Adam Silver, yerimi almayı kabul etti. Adam, sen benden daha iyi bir adamsın, çok teşekkür ederim, sana ve yengemize mutluluklar diliyorum.''

Unutmadan: Nets hala NBA'in en çok zarar eden kulübü.


 

Hiç yorum yok: