19 Mart 2011 Cumartesi

Lebron fitili ateşledi ( 17.000'e ulaşan en genç NBA oyuncusu )


Blogların yasaklanması , bir çoğu gibi beni de kısa bir süreliğine yazmaktan soğuttu , itiraf etmeliyim. Eğer beni keyifle okuyabilen birileri varsa , bu mola için kendilerine özürlerimi arz ediyorum.

Eğer fitili yeniden ateşlemekse mevzu , Bron dün gece yaptı bunu.

Dün gece NTV'den canlı yayınlanan Heat-Hawks maçı herşeyiyle çok keyifliydi , özellikle yayıncı kuruluşun kaliteli çalışması ve Kaan Kural & Murat Murathanoğlu ikilisinin zengin yorumlarıyla soluksuz izledik 48 dakikayı.

Ancak bu maçı şova dönüştüren başka bir adam vardı ; Lebron James.

Yalnızca 31 dakika sahada kaldığı maçı 21'de 16 toplam isabet ( 5/7 üçlük ) , 6/7 serbest atış isabetiyle 43 sayı 2 ribaund 3 assistle tamamladı. Yalnızca beş şut kaçırdı , ki o kaçan şutlar da 1-2 tanesi hariç enteresan bir biçimde Lebron için oldukça kolay şutlardı. Ne vakit jump shot'a kalktıysa , o vakit on ikiden vurdu hedefi. Murat Murathanoğlu'yla özdeşleşen ( ki kendisi de yaptı bu espriyi ) reklam misali , yok artık Lebron James dedirtti o jumpshot'larla.

Bir ara 7-8 hücum peşpeşe kimseye top vermeden kendisi şut kullandı , yani fazlasıyla bireysel oynadı ancak yine de böyle bir isabetle attığı sürece problem yok. Son çeyrek hiç oynamadı , bi 7-8 dakika da öyle sahada kalsaydı herhalde 55'i devirirdi ancak o zaman da Hawks'ın iri kıyım forvetlerinden dayak yeme riski oluşurdu. Keza üçüncü çeyrekte fark 30 sayı civarındayken dahi Bron şova devam ediyordu ve Hawks takımı da ufaktan gerilmeye başlamıştı. Ne yalan söyleyeyim ben olsam ben de aynı tepkiyi gösteririm.Kimse benim sahamda ben ve takımım üzerinden kopmuş bir maçı bireysel bir şova vuramaz. Ya da yok , kimse demeyeyim , Jordan ya da Kobe gelip buna teşebbüs etse neyse de , antipati toplamış bir Lebron'un kasıtla böyle bir şey yapmasına göz yummam , sanmıyorum ki kimse de göz yumsun.

Ancak Lebron dün gece öyle bir performans ortaya koydu , öyle isabetli attı ki 31 dakikada 21 şut kullanarak hedefine ulaştı. 17.000 sayı barajına en genç yaşta ulaşma rekorunu Kobe'nin elinden aldı.

Maç sonrasında yaptığı açıklamada şu kısım dikkate şayan :
“When my jump shot is on, there’s really nothing you can do about it defensively.”

Yani diyor ki ; '' Jump shot'larım girdiği sürece defansif anlamda gerçekten benim için yapabileceğiniz bir şey yok.''

İşte bu yüzden , bu adam ne yaparsa yapsın hiç bir zaman bir MJ olamayacak.

Hiç yorum yok: