28 Ocak 2011 Cuma

Bir acaip adam


Evet Kevin Garnett'tan söz edeceğim.

Şahsen ben kendim , 25 yaşında Terazi burcundan bir adamım. Haliyle biraz ( biraz değil baya ) duygusalım. Bundan kastım sadece sakin ve pozitif bir duygusallıktan ibaret değil , iyisiyle kötüsüyle tüm duyguları yüksek dozda hissedip yaşamak. Tabi bu da bazen , çok istediğim şeyleri almak hususunda hırs olarak yansıyor bana. Ve ne yalan söyleyeyim , bu hırsı kontrol edip kararlılığa ve güce dönüştürüp istediğimi alabiliyorum.

Genel anlamda fazla duygusal oluşumu sevmesem de , bu açıdan baktığımda bir bakıma da onu hep muhafaza etmek istemişimdir. 20'li yaşlardaki '' Ateşli '' ruhu hep korumak ve hayatım boyunca kafama koyduğum her şeyi başarmak konusunda kararlı olmak arzusu içimde hep olmuştur. 30'uma geldiğimde de böyle heyecanlı , hırslı , kararlı , duygularını damarlarında hisseden bir adam olsam diye arzu etmişimdir hep.

Gelelim Garnett'e. Hani şu '' ateşli zamanlarım '' dediğim 20-21 yaşlarındayken avatarımdan eksik olmayan ( Basketbolturkiye.com forumundan arkadaşlar bilirler ) ateşli adama.

Görünüşe bakılırsa yukarıda kendi adıma düşündüğüm şeyi bu adam yapıyor. Ancak biraz dozu kaçırmış gibi , fazla yapıyor yani. En azından 35 yaşında bir adam için...

Yukarıdaki resim , Kevin Garnett'in pazar günü Lakers maçında giymek üzere özel olarak tasarlattığı ayakkabısı. Üzerinde '' Beat LA '' mesajı taşıdığı ve geçen sezonki muhteşem finalin intikamını temsil ettiği belirtiliyor. Arkasındaki 152-120 rakamları ise , Celtics - Lakers eşleşmelerinde Celtics'in 32 maçlık galibiyet farkını temsil ediyor. Bizim TSL'deki yıldız muhabbetleri gibi işte.

Garnett '76 doğumlu , yani bugüne bugün 35 yaşında belki de kariyerinin son yıllarını yaşayan bir adam. Bu nasıl bir hırstır , nasıl bir basketbol oynama ve kazanma arzusudur , nasıl bir duygusallıktır ? Hani bunu Griffin , Mayo gibi adamlar yapsa '' Gençler canım , kanları kaynıyor '' deyip geçersiniz ama dediğim gibi 35 yaşında bir adam için olayın bu doza varması , Villenueva'ya yaptığı trash talking densizliğinden sonra ister istemez düşündürüyor insanı. Gül gibi kariyeri şu hırsa yenik düşüp yaptığı bir gafla hiç etmese bari.

Özet : Merak ettim , açtım burcu ne bu adamın diye baktım. 19 Mayıs bizler için olduğu kadar KG için de özel bir gün ve bu adam boğa burcu. Hırs ve inat buradan geliyor olsa gerek.

Özet 2 : Pazar günü o maç izlenir arkadaşım.

Hiç yorum yok: