20 Temmuz 2009 Pazartesi

NBA Gündemi , 20 Temmuz '09




- Olympiacos David Lee ve Nate Robinson'dan sonra şimdi de Linas Kleiza'ya sardı. Prientzis'i Unicaja'ya kaptıran Yunan ekibi bu boşluğu Kleiza'yla doldurmayı planlıyor. Kleiza'nın yıllık 3.5 milyon euro civarı bir para istediği öğrenildi. Nuggets koçu George Karl ise Anthony Carter'ı ve Linas Kleiza'yı takımda tutmak istediğini ifade etti.


- Pacers , Raptors'un Jarrett Jack'e önerdiği 4 yıllık 20 milyon dolar değerindeki kontratı karşılamadı ve Jack resmen Raptors'lu oldu. Jack konuyla ilgili '' Aslında ben gelecek sezon da Pacers'ta kalmayı istemiştim. Koç Jim O'Brien'a bana geçen sezon kattıkları için minnet borçluyum. Sadece ona değil , Başkan Larry Bird'e ve Genel Menejer David Morway'e de teşekkür borçluyum. Onlar bana Pacers'ta değer katacak pozisyonları layık gördüler ve bu kontratı almama yardımcı oldular. Onlara her daim teşekkürü borç bilirim. '' ifadelerini kullandı.


- Knicks kedi oldu mu bilemiyorum ama bu defa tutmaya çalıştıkları farenin adı Ramon Sessions.


- Cavaliers , Lebron'u Jamario Moon'la yedekliyor. Kontrat iki yıllık. Bana sorarsanız , tam isabet !


- Thunder , Desmond Mason'u tutmak istiyor ancak oyuncu menejeri aracılığıyla eski takımı Bucks'la da görüşüyor.


- Pistons uzun rotasyonuna 2 yıllığı 6 milyon dolardan Chris Wilcox'u katarak büyük bir alkışı haketti. Allah sonumuzu hayır etsin , çok uzun olduk pota altında Wilcox - Maxiell ikilisiyle. Ne Cavs'lı Shaq'ı tanırız ne Magic'li Howard'ı... Babaları gelsin !

Hiç yorum yok: