2 Temmuz 2009 Perşembe

Gündemden kısa kısa



Aslında hiç sevmiyorum şöyle bizim kıytırık spor gazeteleri gibi '' C.Ronaldo Fener'e gelirim dedi '' türevi şeyler yazıp yayınlamayı , ancak içinde bulunduğunuz medyanın gidişatına da biraz ayak uydurmanız gerekiyor. NBA gibi dinamik bir piyasada akşama kadar elinizde laptop'la oturup birşeyler karalasanız , yine yetişmeniz çok çok zor.



Kısa kısa değiniyorum bundan müsebbep :


- Celtics ve Spurs Rasheed Wallace'ı istiyor. Spurs daha kararlı. Son Gordon ve Charlie-V imzalarından sonra açıkçası ben de Pistons'tan birilerinin kopacağını düşünüyorum. Bu isim de muhtemeldir ki Sheed olacak. Bir kaç güne patlayabilir bir Sheed bombası.



- Jason Kidd'in eski takım arkadaşı , aynı zamanda yakın dostu taze Spurs'lü Richard Jefferson verdiği bir demeçte Kidd'in Knicks'te oynamak istediğini söylediğini çıtlattı. Aynı Kidd geçtiğimiz gün Knicks'le MSG'de 3 saatlik bir görüşme yaptı.



- Rockets'ın ısrarla peşinden koştuğu Polonyalı pivot M.Gortat'ın yıllığı 6 milyon dolardan Dallas Mavericks'le anlaştığı haberleri yayınlanmaya başladı. Gortat'la Thunder da ilgileniyordu.



- Toronto Raptors kancayı şimdi de David Lee'ye taktı. Yüklü bir kontratla Lee'nin kapısını çalmaları an meselesi.



- Hesapların karıştığı Jazz cephesinde Paul Millsapp'a talipler var. 2 takım var daha doğrusu , biri Thunder , diğerini inanın ben de bilmiyorum. Thunder'ın yıllık 10 milyon doları genç uzun için gözden çıkardığını duydum. Feda olsun bence , çok da güzel olur Thunder'lı bir Millsap. İlk beş çıkar , muazzam da işler yapar diye düşünüyorum.


Hiç yorum yok: