8 Şubat 2009 Pazar

Saygı duruşu


Gece gece onu bana anımsatan haber Mavericks'te forma giyen bir diğer yaşayan efsane Jason Kidd'in , NBA Tarihinde en çok assist yapan 4.oyuncu konumuna geçmesiyle ilgiliydi.
Kidd dün gece yaptığı 9.888inci assistiyle Oscar Robertson'ı geride bırakmış ve 4üncü sıraya yerleşmiş.
Bu sezon maç başına 8.3 assist yapan Kidd, bu ortalamayı devam ettirirse bu sezonun sonunda 3.sıradaki Magic Johnson'ı , gelecek sezon da ikinci sıradaki Mark Jackson'ı geçebilirmiş.
İşte olay burada cereyan etti ; acaba dedim birinci sıradakini ne zaman geçer ? ( Buna Kidd'in ömrünün yeteceğini düşündüğümü sanmayın , ben New Orleans'ta oynayan bir adamın bu satıra kadar zikrettiklerimin hepsini geçip geçemeyeceğine dair bir fikir uyandırdım , o kadar. Ha Kidd inatla 40'ına kadar oynar geçerim diyorsa , kendi bilir. )
Birinci sıradakinin 15.806 assistli efsane John Stockton olduğunu hatırladım.
Bir saygı duruşu yapmak icab etmişti , kusuruma bakmayın.

Hiç yorum yok: