12 Şubat 2009 Perşembe

NBA League Pass !


Bu mudur ?


Kesinlikle !


Allah'ın yüzümüze güldüğü gündür desem yeridir.


Az önce http://ilp.nba.com/ adresine girdim ve bir kaç dakika içerisinde kolaylıkla NBA league pass pakedini satın aldım. Sezonun geri kalan kısmı için , All-Star dahil 49.95 USD. Maç sayısında vurduğunuzda bir maç bir dolar gibi bir şey çıkıyor ortaya. Kesinlikle muhteşem.


Ancak daha güzel olanı şu ; istediğiniz maçı istediğiniz zaman izleyebilirsiniz !


Şahsen maç izleyememe sebebi ( dolayısıyla eskisi kadar NBA'le iç içe olamayışımın sebebi ... ) yayıncı kanalı değil izleyecek zamanı bulamamak olan biri olarak bir saniye bile düşünmedim.


Hatta 1 Mbit olan internet hızımı 2 Mbit'e yükselttim. Keza 1 Mbit'te 800-880 arası bir download hızına sahip olduğunuz için maçları istediğiniz kalitede izleyemeyebiliyorsunuz. 2 mbit'te az önce Magic'in , Nuggets'ın akıllara zarar savunması karşısında ortaya koyduğu 29 sayılık ilk yarı performansını , Nelson'un yokluğunda Hidayet'in hücum organize etmekte ( özellikle aktif savunmalar karşısında ) ne kadar zorlandığını gayet güzel izledim ! Evet enteresan ama ilk yarıda , yani 24 dakikada sadece 29 sayı üretebildiler. Sanırım 16-17 civarı da top kaybı vardı.

Her neyse , daha bol bol maç analizi yapıp bol bol yazıp çizeceğim için bu kısma fazla dalmak istemiyorum , zira çıkamıyorum.

Özlemişiz be ...

Velhasılkelam ; şiddetle tavsiye olunur. Biraz karıştırıp olayı nihayetinde çözmüş biri olarak her türlü soruya da açığım. Zaten ekşide de ilgili başlık var ve gayet güzel açıklanmış , isteyenler nba league pass yazarak ilgili entry'i okuyabilirler.

Herkese afiyet olsun ; All-Star'ın oynandığı gece Kahire semalarında uçacak oluşumu hiiiiç ama hiç dert etmiyorum , döndüğümde sabah izlerim. Olmadı öğlen , olmadı akşam , gece ...

Ne de olsa 24 saat boyunca bir önceki güne ait maçların tekrarı yayınlanıyor ;)

4 yorum:

Tunç Ikikardes dedi ki...

Merhaba, ben de en azindan playoff döneminde nba league pass'i almayi düsünyorum yalniz bu 640 x480 cözünürlük biraz az degil mi? Görüntü kalitesi gercekten bütün bir maci sasi olmadan bitirmeye yetiyor mu?

Simdiden tesekkürler..
t2

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Valla dostum , ben gayet memnunum öyle söyleyeyim. Yani 17 inch'te falan seyredeceksen evet problem olabilir doğrudur :) Ama gene de fena sayılmaz , dediğim gibi ben gayet memnunum.

Zaten çok yüksek çözünürlükte olursa buffer olayı çok ağır işler , o zaman da maçı seri ve sağlıklı bir şekilde izleyemeyiz.

Arasını bulmuşlar yani işte.

ilgili linke tıkla , orada zaten bir demo yayını var. Onu izleyip nihai kararını verebilirsin ;)

Unknown dedi ki...

selamalar bende yaklasık 2 ay kullandım ilp'yi hızımın 2 mbit olmasına rağmen çoğunlukla buffer sorunu yaşadım ve uyelımı ıptal ettırdım.buffer sorunuyla ilgili bir onerı var mı acaba?sizler de yasıyor musunuz bu sorunu?tesekkurler

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

@ soykan

Hocam evde 1 PC , 2 laptop var. PC'den verim alamıyorum , minibook olan laptopta da buffer sorunu oluyor zaman zaman. Bunun haricinde Toshiba Laptop var ( nispeten özellikleri daha iyi ) onda hiç teklemeden izliyorum maçları. 17 inç olması sebebiyle en keyiflisi de o oluyor zaten.

Bu arada benim bağlantı hızım da 2Mbit.

Gene de diğer 2 bilgisayarda da aynı verim olmalı diye düşünüyorum. En azından minibookta izleyebilirim diye düşünüyordum ama hayal kırıklığına uğrattı biraz beni. Normal laptopta da olmasaydı iptal edecektim ve bu post muhtemelen hiç olmayacaktı :)