5 Ekim 2008 Pazar

Hey Gilbert ! We Love You !

Bu adam hiç akıllanmayacak anlaşıldı.


Akıllanmayacaktan kastım , deliliğini her daim muhafaza edecek.

Evet Agent Zero'dan , Gilbert Arenas'tan bahsediyorum.

Geçenlerde şöyle bir aklımdan geçti , kendi kendime '' Yahu Arenas fırtınası esiyordu ligde son bir kaç sezondur , söndü gitti adam be ne sakatlıkmış be '' diye düşündüm.. Hemen peşisıra da '' Onun da devri bu kadarmış herhalde. Son 2 sezondur yüzünü gören cennetlik. Wizards'ın o sürprizlerle dolu dönemi de , Agent Zero'nun dönemi de bitti herhalde '' diye düşünmeye başlamıştım ki elime takipçisi olduğum bir derginin yeni sayısı geçti.

En arka sayfada Arenas'ın kısa bir yazısı var. Detayına girmeksizin ilk çarpıcı kısmını aynen aktarıyorum : '' Benim için üzülenlere sesleniyorum. Bana bakın , basketbolu seven o adam olarak buradayım. Evimde maç izliyorum. ''

Adamdaki hırsa , kararlılığa bakın! Değil basketbol oynamak , koşmasını bile engelleyen o diz sakatlığı için alçılı haliyle yattığı yerden ( tek ayağı havada ) ne demiş hele bir bakın : ''Beni lise takımında oynatmayan antrenörden , üniversitede süre almayışıma , 31.sırada draft edilişime kadar bir çok engelle karşılaştım ve hepsini aştım. Bu benim nasıl bir azimle oynadığımı gösteriyor. Ben 17 ayda 3 ameliyatı atlatabilecek birisiyidim. Yıldız olduğum andan beri dizim bu unvanı benden almaya çalışıyor , şimdi onunla savaşacağım ! ''



42 basketbol topunun olduğu evinde tuvalette bile top sektirdiğini de belirtmiş Arenas.

Yani daha ne denilebilir ki ? Sakatlığa bile mücadeleci bir bakış açısıyla yaklaşan , basketbol ve zafer uğruna dizine savaş açabilen bir adamdan söz ediyoruz !

Evet artık fikrim değişti. Arenas devrinin bittiğine değil inanmak bunu aklımdan bile geçirmiyorum. Bu adam tamamıyle çıldırmış , basketbolla kafasını hepimizin bozduğundan daha çok bozmuş. Geri dönecek ve şova devam edecek.

Sen NBA'in , basketbolun farklı bir yüzüsün Gilbert. Sen yıldız bir oyuncudan çok daha farklı bir şeysin daha ne diyeyim. Hayattaki amacınız her ne olursa olsun , hangi kulvarda mücadele ederseniz edin , şu '' Arenas mantığı '' yla başarısız olmanız imkansız !

Gençliğimde sık sık okuduğum NLP ( pozitif düşünme sanatı ) kitaplarında bir işi başarmanın en iyi yolu olarak '' O işin delisi olma '' yı göstermişlerdi. Hayalden öte hedefler için bile bu metodla başarıyı garanti eden satırları ilk okuduğumda komiğime gitmişti.

Size samimi bir şey söyleyeyim mi ? : Hiç de komik değillermiş !

Bir başka samimi itiraf : Seni Seviyorum Gilbert !

Hiç yorum yok: